AEMES finalista Premi Sol 2018

AEMES finalista Premi Sol 2018

Aemes agradece al Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona la nominación como finalistas del Premi Sol 2018. Este premio, instaurado por el Colegio en 1990, se concede a la entidad, organismo o institución de ámbito nacional que se haya destacado por su trabajo de refuerzo y defensa de la figura del mediador colegiado. La patronal del seguro está muy agradecida por compartir este reconocimiento con Axa, Bombers de la Generalitat, DKV, Mútuacat y Plus Ultra.

 

http://mediadorsdassegurances.cat/mes-noticies/

 

"Finalistes del Premi Sol 2018

El Premi Sol, instaurat el 1990, es concedeix a l’entitat, organisme o institució d’àmbit nacional o internacional que s’hagi destacat per  la seva tasca d’enfortiment i defensa de la figura del mediador col·legiat i en les seves relacions amb el nostre Col·legi.

Els finalistes d’enguany, són:  Aemes, Axa, Bombers de la Generalitat, DKV, Mútuacat i Plus Ultra.

El lliurament tindrà lloc el pròxim 18 d’octubre, durant l’acte institucional de la 44a Setmana Mundial del Mediador d’Assegurances."

Suscríbete a nuestro...

Quienes Somos

AEMES, Patronal del Sector de la Mediación de Seguros, fue constituida en 1978 fundamentalmente para conseguir un Convenio Colectivo propio para el Sector. Leer más...

Miembros de: